Je persoonlijke gegevens zullen worden gebruikt om je bestelling te verwerken, om je beleving op deze site te optimaliseren en voor andere doeleinden zoals beschreven in onze privacybeleid.
Art. 1 Leveringstermijn
Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden. Een bestelling die betaald is en op voorraad is, wordt doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging als het pakketje door ons is afgegeven bij de post. Mocht er haast zijn bij het pakketje, dan is het verstandig om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen. Het kan zijn dat een product tijdelijk niet leverbaar is omdat het niet op voorraad is. Daar waar mogelijk wordt dit aangegeven op de website van Troosttoko. Wanneer het product niet leverbaar is krijgt u dit van ons via e-mail te horen. U kunt dan kosteloos annuleren. Zie artikel 3. Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat
Art. 2 Verzending
Je pakketje wordt met zorg door ons ingepakt. Je (brievenbus)pakketje wordt verzonden met DHL/PostNL. Bij verzending van pakketpost van DHL/PostNL ontvang je een trackingcode waarmee je de bestelling kan volgen of de aflevering kan wijzigen. Mocht er een bestelling niet aankomen of beschadigd zijn dan zoeken we samen naar een oplossing. We stellen dan ook een onderzoek in bij PostNL en/of DHL. Hiervoor hebben we jullie medewerking nodig. Wanneer een bestelling is beschadigd dan ontvangen we graag zo spoedig mogelijk foto’s van het beschadigd product en de verpakking (de doos waar het in zat). Deze foto’s hebben we nodig om bij PostNL/DHL het pakket vergoed te krijgen. Doe dit in ieder geval binnen 1 week! Daarna kunnen wij helaas de kosten niet meer verhalen op de bezorgdienst. De volgende foto’s hebben wij nodig: • foto van de gehele omvang waarbij het pakketlabel zichtbaar is • foto van een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn • foto’s van alle typen binnen verpakkingen • foto van de gehele omvang van het product • detailfoto/close-up van de concrete schade van het artikel Wij adviseren om de beschadigde artikelen, de verzenddoos en het verpakkingsmateriaal te houden tot de schademelding helemaal is verwerkt.
Art. 3 Overmacht
Het kan voorkomen dat een product niet direct uit voorraad leverbaar is. Als de verwachte levertijd meer dan 5 dagen is, wordt u op de hoogte gesteld en kunt u de bestelling kosteloos annuleren. Reeds betaalde bedragen worden dan binnen 14 dagen gecrediteerd.
Art. 3 Betaling
Betaling van de producten dient vooraf te geschieden via Ideal of per overschrijving op onze rekening ( NL76 RABO 0359609600) onder vermelding van het ordernummer. Je vindt dit nummer in de bevestigingsemail. Zonder dit nummer kunnen wij jouw betaling niet goed verwerken!
Art. 4 Annuleren
Zolang de betaling nog niet is voldaan en verwerkt, kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Indien de betaling reeds heeft plaatsgevonden via overschrijving naar onze rekening en wij jouw bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag naar jouw rekening worden gecrediteerd binnen de wettelijke termijn van 30 dagen. Wanneer de betaling heeft plaatsgevonden via een derde partij (iDEAL of PayPal of creditcard) zijn er aan ons kosten berekend voor zowel de betaling als de creditering, deze bedragen komen voor rekening van de klant. Het totaalbedrag van de order, verminderd met de kosten voor de betaling, zal dan worden gecrediteerd binnen de wettelijke termijn van 30 dagen. Zodra de bestelling is verzonden is art. 5 van kracht.
Art. 5 Retourneren
De klant heeft het recht producten binnen 7 werkdagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, te retourneren conform de wet “kopen op afstand”. De klant dient Troost-Toko voorafgaand aan de retourzending middels email op de hoogte te brengen. De retourbetaling betreft het aankoopbedrag van de producten. Het product dient ‘wanneer redelijkerwijs mogelijk’ onbeschadigd te zijn en in originele verpakking verpakt te zitten. Wanneer u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wilt houden) en dat daardoor schade aan het product ontstaat, mogen wij die waardevermindering die daardoor ontstaat aan u doorberekenen. De retourbetaling zal geschieden binnen 30 dagen nadat Troost-Toko de goederen retour heeft ontvangen. Alle verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Indien de klant de zending ongefrankeerd verzendt, worden de gemaakte kosten verhoogd met administratiekosten aan de klant doorberekend. Voeg de pakbon of notitie toe, zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is. De verzendkosten voor het retourneren van je bestelling is voor de klant. Indien je jouw bestelling ongefrankeerd naar ons verzendt zullen wij de gemaakte kosten, inclusief administratie kosten inhouden op het terug te storten bedrag De retour mag verzonden worden naar retouradres, zie onderaan document. Voeg bij je artikelen een kopie van je factuur toe. Dan kunnen wij de retour snel verwerken.
Art. 6 Klachten en garantie
Bij ontvangst dient de bestelling gecontroleerd te worden. Problemen met levering dienen binnen 24 uur te worden gemeld, en overige klachten binnen 7 dagen na ontvangst op info@troost-toko.nl. Klachten na deze periode kunnen niet meer in behandeling worden genomen. Garantie Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een product niet voldoet aan uw verwachtingen (bijvoorbeeld een defect). Wanneer dit het geval is, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dan proberen wij te zoeken naar een oplossing of een vervangend item.
Art. 7 Bestellingen niet ontvangen en/of beschadigd
Troost-Toko verwerkt de gegevens exact zoals opgegeven door klant. Kosten ontstaan door het onjuist invoeren van gegevens, zijn voor rekening van de klant. Troost-Toko is niet aansprakelijk voor het niet arriveren van de bestelling door fouten van de klant. Onze pakketpost is standaard verzekerd tot een waarde van €500,-.
Art. 8 Aansprakelijkheid
Troost-Toko acht zich niet aansprakelijk voor het onjuist interpreteren van gebruiksaanwijzing en/of gebruik van product.
Art. 9 Inhoud website
Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Echter, wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele typefouten en foutieve prijzen. Bij foutieve prijzen wordt de klant per email op de hoogte gesteld en heeft het recht de order kosteloos te annuleren.
Art. 10 Nederlands recht
Op alle artikelen, teksten en voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing. Van geschillen, voortvloeiende uit een overeenkomst tussen Troost-Toko en koper, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, neemt de bevoegde rechter binnen het arrondissement Zwolle kennis, tenzij Troost-Toko er de voorkeur aan geeft het verschil aan de bevoegde rechter van de woonplaats van de koper te onderwerpen, en met uitzondering van die geschillen die behoren tot de competentie van de kantonrechter.
Art. 11 Wijzigingen
Troost-Toko behoudt zich het recht de algemene voorwaarden zonder vooraankondiging te wijzigen. Alle prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op al onze leveringen. Troost-Toko is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 66094011. Troost-Toko is onderdeel van Praktijk de Eik.
Art. 12 Identiteit onderneming
Troost-toko
Dieselstraat 8
8263AE Kampen
Nederland
Tel: 06-51375605
Email: info@troost-toko.nl
KVK: 66094011
BTW identificatienummer: NL001660126B43
Adres voor retourleveringen/ verzending: Troost-Toko Bisschopswetering 55 8275AL ’s-Heerenbroek Nederland 06-20599312
Download algemene voorwaarden